Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه لیزر جدید شما - تهران 1402

تعمیر دستگاه لیزر جدید شما – تهران 1402

واحد اپتیک و لیزر شرکت درماتک خدمات مختلفی از جمله تعمیر لیزر، سرویس لیزر و نگهداری لیزر و همچنین فروش سیستم‌های جدید مانند لیزرهای سه طول موج سه بعدی را ارائه می‌دهد.

 

تعمیر تخصصی لیزر موهای زائد، هندپیس لیزر
تخصصی‌ترین مرکز ارائه‌ی خدمات فنی لیزر موهای زائد تعمیر لیزر الکس دایود تعمیر لیزر پلاتینیوم تعمیر لیزر رازولیزر تعمیر لیزر تیتانیوم

تعمیر دستگاه لیزر جدید شما

واحد اپتیک و لیزر شرکت درماتک خدمات مختلفی از جمله تعمیر دستگاه لیزر جدید، سرویس دستگاه لیزر و نگهداری دستگاه لیزر و همچنین فروش سیستم‌های جدید مانند لیزرهای سه طول موج سه بعدی را ارائه می‌دهد.

اگر لیزر جدیدی از تأمین کننده‌ی دیگری خریداری کرده‌اید و تعمیر دستگاه لیزر جدید و نگهداری آن در قیمت فروش لحاظ نشده است، به طور کلی می‌توانیم قیمت تعمیر دستگاه لیزر جدید، سرویس و نگهداری آن را ارزان‌تر و با قطعات اصلی تضمین شده ارائه دهیم!

نیازی به پرداخت هزینه‌ی خدمات بالاتر به شرکت تولید کننده نیست، درماتک می‌تواند در وقت و هزینه‌ی شما صرفه جویی کند. ما در تعمیر دستگاه لیزر جدید شما، سرویس و نگهداری آسان‌تر انواع مختلف لیزرها و انواع مختلف آی‌پی‌ال‌ها یا  IPL’s کار می‌کنیم.

تعمیر هندپیس لیزر و دایودبار (لیزر بار)

درماتک دارای خدماتی است که برای لیزرهای جدید و IPL ارائه می‌دهد:

سرویس‌دهی کامل یا حتی بازدید از دستگاه شما یا یک برنامه خدمات پیشگیرانه. با یک سرویس سالانه یا 6 ماهه می‌توانیم قطعاتی را که فرسوده هستند و قبل از ایجاد وضعیت اضطراری قابل تعویض هستند، کنترل کرده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنیم.

همچنین تعمیر و نگهداری، یا به صورت سرویس سالانه، برنامه‌های نگهداری، تعمیر یا قطعات لیزری جزو خدمات درماتک است.

هنگامی که از دوره گارانتی خود خارج شدید، می‌توانیم در وقت و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی کنیم. به یاد داشته باشید که یک برنامه خدماتی در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی شما خواهد شد.

تعمیرات لیزر و هندپیس آلما، سوپرانو، پلاتینیوم لیزرهای جدید و IPL هایی که ما پوشش می‌دهیم اما محدود به آنها نیست.

لیزرهای جدید Cynosure همه مدل‌ها، لیزرهای جدید Cutera ، لیزر New Ellipse و IPL’s ، لیزر جدید lutronic ، لیزرهای جدید EV ، پزشکی لیزرهای جدید آلما شامل سوپرانو، هارمونی ، سوپرانو آیس.

انواع قطعات برای همه مدل های سوپرانو، لیزرهای جدید سیستم‌های لیزر پزشکی جدید Sonic لیزر جدید Lumenus لیزرهای جدید Candela gentlemax و gentleyag انواع لیزر و IPL را ما تحت پوشش قرار می‌دهیم، اما محدود به موارد زیر نیستند:

تعمیر دستگاه لیزر جدید، خدمات و نگهداری لیزر زیبایی‌، تعمیرات لیزر پزشکی، سرویس و نگهداری تعمیرات لیزر زیبایی، تعمیر و نگهداری و تعمیرات لیزر موهای زائد، سرویس و نگهداری تعمیرات لیزر IPl ، سرویس و نگهداری تعمیرات لیزر جراحی

تعمیر و نگهداری لیزر کیوسوئیچ برای خالکوبی یا تتو، خدمات و نگهداری لیزر زنان. درماتک با برترین مهندسان لیزرکشور همکاری می‌کند و با خدمات ، تعمیرات و نگهداری لیزر بدون هزینه اضافی در سراسر کشور سفر خواهد کرد.

درماتک همچنین طیف گسترده‌ای از لوازم یدکی لیزر و IPL ، از جمله قطعات لیزر را موجود دارد. اگر بخشی از این وسایل و قطعات را که معمولاً می‌توانیم تهیه کنیم، موجود نباشد ، این کار را از طریق یکی از تأمین کنندگانمان انجام می‌دهیم.

نحوه کار ما؛ به طور معمول فقط از طریق مکالمه ایده ای راجع به مشکل خواهیم داشت و می‌توانیم آماده شویم تا لیزر را در یک بازدید مرتفع کنیم. همیشه اینطور نیست اما ما همیشه شما را مطلع خواهیم کرد.

درماتک یک ارائه دهنده‌ی کامل لیزر و IPL در ایران است و به همین ترتیب می‌تواند طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل فروش لیزر، خرید لیزر، تعویض قطعه، لیزرهای اجاره‌ای، فهرست فروش را ارائه دهد.

تعمیر و نگهداری ، سرویس و تعمیر لیزرهای اجاره‌ای. ما شفاف و صادق هستیم.