Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم – تهران 1402

مقدمه ای بر تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم

رفع موهای زائد همیشه دغدغه‌ های انسان‌ ها به‌ ویژه بانوان در طول تاریخ بوده است.اگر از لیزر تیتانیوم استفاده میکنید تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم نیز اهمیت بالایی دارد.

روش‌های متنوعی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود، اما استفاده از لیزر برای این منظور با پیشرفت تکنولوژی در زمان حاضر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است؛

استفاده از روش‌های قدیمی مانند شیو کردن، اپیلاسیون یا موم و بند انداختن تنها راه حلی موقت برای رفع موهای زائد است که با رشد موهای زائد، نیاز به تجدید استفاده از آن‌ها می‌باشد.

درمان با لیزر را می‌توان به‌طور تقریبی راه حلی دائمی برای رفع موهای زائد دانست که طی چند جلسه موی زائد را از ریشه مورد هدف قرار داده و رشد آن‌ها را متوقف می‌سازد.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم – روش درمان

روش های درمان لیزر تیتانیوم

روش درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله روش‌ های جدید و موثر می‌باشد که مورد رضایت مشتریان قرار گرفته است و این مورد باعث میشود تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم مهم باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم مدل 2021 بسیار پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا بوده و با داشتن دو هندپیس یا ابزار دستی 4Q، با سایزهای مختلف و مناسب برای دسترسی بهتر به تمامی نقاط بدن بیمار طراحی شده است.

این دستگاه برای تمام افراد با رنگ پوست متفاوت از تیره تا روشن و با هر نوع جنس مو، کارایی دارد.

شعاع اثر هندپیس دستگاه لیزر تیتانیوم تا چهار سانتی‌متر بوده، که این امر موجب می‌شود در هر شات قسمت وسیعی از پوست مورد هدف قرار گیرد و جلسۀ درمان بسیار کوتاه‌تر شود.

استفاده از تکنولوژی «این‌موشن» در این دستگاه تجربه‌ ای ایمن برای بیمار به‌همراه دارد. طول موج مناسب با رنگ پوست و موی زائد بیمار، انتخاب می‌‌گردد تا علاوه بر تاثیر بهتر، خطرات احتمالی برای بیمار به حداقل برسد.

طول دورۀ درمان از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است اما به‌طور متوسط بین 6 تا 8 جلسه به‌طول می‌انجامد.

فناوری SHR استفاده شده در این دستگاه که بر روی ملانین پوست تاثیر می‌گذارد موجب شده است تا این دستگاه برای استفاده در افرادی با رنگ پوست تیره نیز موثر باشد.

قابلیت منحصر به‌ فرد دستگاه لیزر تیتانیوم، وجود دو هندپیس جداگانه با دو طول موج متفاوت است. استفاده از این هندپیس‌ها هم ‌به‌صورت تکی و هم به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر است.

هر کدام از هندپیس‌ها با طول موج خاص خود تا عمق مشخصی از پوست نفوذ کرده که فولیکول موی زائد را در عمق‌های متفاوت مورد هدف قرار می‌دهند. این مورد درمانی سریع‌تر و رضایت‌بخش را برای مشتری ممکن می‌سازد.

مزیت دیگر داشتن دو هندپیس برای یک دستگاه، این است که احتمال خراب شدن هندپیس‌ها برای استفادۀ مکرر نسبت به دستگاه‌هایی با یک هندپیس، کمتر می‌شود.

از آن‌جایی که این دستگاه قیمت بالاتری دارد، موضوع طول عمر آن اهمیت ویژه‌ای برای خریداران و استفاده‌کنندگان آن خواهد داشت.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم طول موج‌های مورد استفاده

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم - تهران 1402

سه طول موج در هندپیس‌ های دستگاه لیزر تیتانیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، این سه طول موج، الکس، دایود و ان‌دی یاگ هستند که هر کدام برای موهایی با ضخامت متفاوت مناسب می‌باشند.

برای مثال طول موج 755 نانومتری الکس، برای موهای نازک و کم‌ضخامت در قسمت‌های حساس مانند صورت، کارایی دارد.

طول موج دایود، 808 ناومتر بوده که برای رفع موهای ضخیم‌تر در قسمت‌هایی مانند دست و پا مناسب است و ان‌دی یاگ که طول موج آن 1064 نانومتر می‌باشد و برای موهای ضخیم در قسمت‌هایی از جمله شکم استفاده می‌گردد.

طول موج ان‌دی یاگ برای افراد با پوست‌های تیره نیز مناسب است.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم

مانند تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات دیگر، دستگاه‌ های لیزر نیز دچار خرابی‌هایی می‌شوند که باید آن‌ها را تعمیر کرد.

از آن‌جایی که دستگاه لیزر وسیله‌ای حساس و تخصصی می‌باشد، تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم نیز تنها باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

در استفاده از این گونه وسایل و تجهیزات، بهتر است تمامی دستورالعمل‌ها توسط اپراتور انجام شود که تا حد امکان دستگاه با خرابی و نقص فنی مواجه نشود.

اما حتی با وجود رعایت و نگهداری مناسب، ممکن است ایرادی در دستگاه ایجاد گردد که ناگزیر باید آن را تعمیر کرد.

البته داشتن دو هندپیس در دستگاه لیزر تیتانیوم موجب می‌شود تا دستگاه دیرتر خراب شود اما خرابی تجهیزاتی که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، اجتناب ناپذیر است و تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم در اولویت قرار میگیرد.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم و دیگر انواع مشابه آن به علت داشتن انرژی بالا برای انجام کار، اصحلاک قطعات با منبع انرژی را بالا می‌برد.

به همین علت طول عمر مفیدی برای آن قطعات در نظر گرفته می‌شود که باید پس از گذشت آن مطابق با دستورالعمل دستگاه، قطعات تعویض شوند تا فشار زیادی به دستگاه وارد نشود.

اگر این مورد تعویض رعایت نشود، ممکن است علاوه بر هزینۀ قطعۀ مورد تعویض، دستگاه به کلی از کار بیفتد و چه بسا هزینه‌ای سنگین‌تر را متحمل مالک نماید. تعویض منظم و تعمیر تخصصی می‌تواند هزینه‌های مصرفی و طول عمر دستگاه را افزایش دهد.

سه قطعه اصلی در دستگاه‌ های لیزر، هندپیس، منبع لیزر و قسمت خنک کنندۀ دستگاه می‌باشد.

برای هر قسمت نگه‌داری ویژه و مراقبت نیاز است. برای مثال قسمت هندپیس قطعه‌ای بسیار حساس بوده و نباید ضربه بخورد، زیرا ضربه موجب از کار افتادن قطعه می‌شود.

منبع لیزر می‌تواند نوعی لامپ باشد که باید به موقع و با محصولی اصلی جایگزین شود. توجه کنید که محصولات تقلبی عمر دستگاه را کاهش می‌دهند.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم را به متخصص بسپارید و در زمان مورد نیاز از سپردن دستگاه به تعمیرکار متخصص واهمه نداشته باشید چرا که تعمیر درست و به موقع می‌تواند دستگاه را به حالت اولیه درآورد و از ازکارافتادگی آن جلوگیری کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

 

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم