Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ – تهران 1402

گذری بر تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ

دستگاه لیزر کیوسوییچ

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ اهمیت زیادی دارد زیرا یکی از پر طرفردار ترین خدماتی که در کلینیک های زیبایی و سالن ها ارائه می شود رفع تاتو با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ است با توجه به انرژی و طول موج خاصی که ساطع می کند می تواند رنگدانه هایی که در پوست تزریق شده اند و تبدیل به خالکوبی شده اند را کمرنگ کنند و حتی کاملا از بین ببرند و تفاوتی هم نمی کند که این خالکوبی ها چه رنگی باشند و یا در هر ناحیه ای که باشند می توان آن ها را حذف کرد .

دستگاه های مختلفی وجود دارد که به اسم لیزر کیوسوییچ شناخته می شوند اما مکانیزم اثر همه ی آن ها یکی می باشد و اصلی ترین طول موج هایی برای این کار استفاده می شود لیزر با طول موج 1064 و 532 می باشد که می تواند به راحتی در پوست نفوذ کند و رنگدانه هایی که تاتو و خالکوبی را تشکیل داده اند را از بین ببرند و کاملا آن ها را حذف کنند .

یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه های لیزر پاک کننده تاتو لیزر پیکوشور می باشد که علاوه بر سری هایی با طول موج 1064 و 532 سری هایی دارد که می تواند لیزر با طول موج 755 و همینطور 1320 نانومتر تولید کند که برای رفع تاتو با هر رنگی آماده هستند و می توانند خالکوبی را با رنگ ها و ابعاد مختلف فارغ از ناحیه ای که حک شده باشد از بین ببرد .

اما نکته بسیار مهم این است که با توجه به اینکه افراد زیادی به دنبال پاک کردن تاتو خود به دلایل مختلف هستند دستگاه لیزر کیوسوییچ بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد احتمال خراب شدن این دستگاه نیز بالا است و معمولا اکثر پزشکان یا کسانی که داخل مطب خود از لیزر پاک کننده خالکوبی استفاده می کنند نگران خراب شدن دستگاه خود هستند .

و خب طبیعی است که اگر دستگاهی در کلینیک شما خراب شود شاهد کاهش اعتبار کلینیکتان هستید چه برسد به خرابی لیزر کیوسوییچ که یکی از پر طرفردار ترین خدماتی است و همواره نوبت های این دستگاه پر است و اگر دستگاه شما خراب شود بسیاری از مشتریان شما اعتمادشان را نسبت به شما از دست می دهند و ترجیح می دهند که در کلینیک دیگری خالکوبی ها و تاتو های خود را پاک کنند .

در همین راستا متاسفانه شرکت هایی که صرفا فروشنده دستگاه لیزر پاک کننده تاتو کیوسوییچ هستند نیز زیاد هستند و بسیار از پزشکان شاید به علت قیمت کمتر ترجیح می دهند تجهیزات خود را از شرکت های بدون گارانتی خریداری کنند و در زمان بروز مشکل برای دستگاه به این نتیجه میرسند که چه اشتباهی کرده اند و باید از شرکت معتبر دستگاه خود را تهیه میکردند تا در شرایطی که برای دستگاه خرابی پیش می آید فقط با تماس گرفتن با شرکت فروشنده خود دستگاه را تعمیر یا تعویض کنند.مجموعه درماتک راهنمای شما در این زمینه است.

چرا تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ اهمیت دارد؟

اهمیت تعمیر

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ بسیار با اهمیت است زیرا قیمت دستگاه کیوسوییچ و تجهیزات آن بالا می باشد و در صورت خراب شدن علاوه بر تحمیل هزینه ها، باعث تعطیل شدن یک لاین تخصصی در مراکز درمانی و زیبایی می شود. دستگاه لیزر کیوسوییچ در صورت خراب شدن هزینه های زیادی را به صاحبان مراکز زیبایی و درمانی تحمیل می کند و بهتر است عملکرد این دستگاه ها در زمان های مشخص، توسط متخصصین بازبینی شود تا از بروز حوادث و همچنین خرابی های دستگاه کیوسوییچ جلوگیری شود.

انواع تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود:

 تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ – روشن نشدن

روشن نشدن لیزر کیوسوییچ میتواند به دلیل وجود مشکلاتی در کابل اتفاق بیفتد. پس از بررسی از وصل بودن برق باید کابل دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که هر گونه پارگی در آن مشاهده کردید باید با تعمیرکار تماس بگیرید. گاهی روشن نشدن دستگاه به دلیل وصل نبودن درست کابل در بخش اتصالات دستگاه است که بازبینی آن به راحتی انجام می شود. در صورت نبود مشکل در گزینه های قبلی ممکن است که روشن نشدن دستگاه لیزر، به دلیل جابجایی داخلی اتصالات اتفاق افتاده باشد و یا آلودگی هایی در محل اتصالات جمع شده و مانع از برقراری جریان الکتریسیته شود.

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ – نمایشگر

در تعمیرات تخصصی لیزر کیوسوییچ ممکن است که نمایشگر دچار مشکلاتی شده باشد و اعداد را به صورت صحیح نشان ندهد و یا اینکه به طور کلی خاموش شود. این مشکل به دلیل نفوذ رطوبت به داخل دستگاه اتفاق می افتد که با نگهداری آن در محلی خشک می توان از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کرد. نوسانات جریان برق و مشکلات موجود در برد دستگاه لیزر نیز می توانند عامل به وجود آورنده این مشکل باشند.

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ – لامپ

یکی از بخش های اصلی دستگاه های لیزر زیبایی، لامپ آن است. لامپ این دستگاه می تواند بر اثر کثیفی لنز، نور لازم را نداشته باشد که به راحتی با تمیز کردن آن این مشکل رفع می شود اما گاهی تمیز کردن با ابزار نامناسب باعث ایجاد خراشیدگی بر روی لنز شده و نور آن را با افت روبرو می کند.
اگر پاور لیزر نیز آسیب ببیند، ولتاژ ارسالی به لامپ لیزر کم شده و در نتیجه نور آن کم می شود. تعمیرات تخصصی لیزر به راحتی امکان پذیر است اما ممکن است هزینه هایی را در بر داشته باشد پس با تمیز کردن به موقع لنز لیزر می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ – برق

از جمله مهمترین بخش های تعمیر دستگاه لیزر کیوسوییچ، تعمیرات مربوط به برق آن است که عملکرد کلی دستگاه کاملا وابسته به آن می باشد. این مشکل در بیشتر مواقع به علت خرابی پاور اتفاق می افتد و تعمیرکار باید با تست آن، از سلامت پاور مطمئن شود. در صورت خراب بودن پاور باید به سرعت تعمیر و یا تعویض آن انجام شود تا دستگاه کار خود را مجددا انجام دهد.

جمع بندی
تعمیر

دستگاه‌های لیزر کیوسوییچ یک راه کاملا مطمئن برای از بین بردن لک های پوستی و آثار تاتو می باشد که اثر بخشی فوق العاده ای دارد. این دستگاه ممکن است به دلیل استفاده نادرست و یا عدم بازبینی توسط متخصصین، دچار مشکلات و آسیب های مختلفی شود که رفع آن بر عهده تعمیرکار است. تعمیرات تخصصی لیزر کیوسوییچ باید زیر نظر افراد متخصص انجام شود زیرا این دستگاه از حساسیت زیادی برخوردار است و هر گونه تعمیر اشتباه ممکن است باعث آسیب به سایر بخش های آن شود. برای راهنمایی بیشتر و در صورت خرابی برای مشاوره با مشاوران ما تماس بگیرید.