Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه هایفو

تعمیر دستگاه هایفو – تهران 1402

گذری بر تعمیر دستگاه هایفو

تعمیر دستگاه هایفو

قبل از هر نکته‌ای درباره تعمیر دستگاه هایفو اگر به دنبال راهی برای لیفتینگ صورت خود هستید، بهتر است بدانید که هایفو اولترا از جمله پیشرفته‌ترین تکنولوژی قرن حاضر می‌باشد. به گونه‌ای که پزشکان و علاقه‌مندان به زیبایی عملکرد این تکنولوژی را تحسین می‌کنند. این بدان جهت است که تکنولوژی هایفو اولترا در یک جلسه بهترین تاثیر را دارد و ماندگاری آن نیز بسیار بالاست.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که به صورت کاملا دقیق و محاسبه شده امواج صوتی را در عمق دلخواهی از پوست متمرکز می‌کند. از طرفی، هیچ آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌آورد. چنانچه، تمایل دارید راجب این تکنولوژی بیشتر بدانید بهتر است ما را در این مقاله همراهی کنید.

اما اگر هر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید جای نگرانی نیست . زیرا گروه فنی و مجرب نیوان مد می توانند به راحتی و در اسرع وقت دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر نمایند . پس اگر به دنبال تعمیر دستگاه هایفو خود هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا علاوه بر سرعت بالا و دقت بالا کاملا با قیمت مناسب دستگاه خود را تعمیر کنید و دوباره از آن بهترین نتیجه را بگیرید .

این دستگاه که مجهز به امواج اولتراسوند (امواج فراصوت) می‌باشد می‌تواند به شدت در لایه دلخواه پوست نفوذ کند و در آن متمرکز شود. نکته جالب توجه اینجاست که کوچکترین آسیبی به بافت‌های موجود در بدن وارد نمی‌شود. در سیستم‌های لیفتینگ با استفاده از امواج مزبور به لایه SMAS پوست نفوذ می‌کنند.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که سبب تحریک فیبروبلاست‌ها و کلاژن‌سازی در قسمت عمقی درم ( کلاژن سازی در رتیکولار) می‌شود. سپس، دمای ناحیه درم به ۶۵ الی ۷۰ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد. در این مدت، دستگاه هایفو اولترا اثرات فوری و دائمی خود را با تغییر در ضخامت و الاستیسیتهSMAS  از طریق ترمال کواگولیشن زون می‌گذارد. در نتیجه، کلاژن‌های قدیمی پوست تخریب و کلاژن‌های جدید بازسازی می‌شوند.

در واقع، دستگاه هایفو عملکردی مشابه ذره‌ بین دارد. بدین جهت که مشابه یک ذره‌بین که نور خورشید را در یک صفحه متمرکز می‌سازد، آن هم امواج اولتراسوند را در پوست متمرکز می‌کند.

این دستگاه جوانسازی شامل ۵ کارتریج مختلف است که عبارتند از: 1.5 و 3 و 4.5 و 8 و 13 میلی‌متر. از این میان، کارتریج‌های ۱.۵، ۳ و ۴.۵ جهت افتادگی‌های صورت و غبغب و عمق‌های ۸ و ۱۳ جهت لیفتینگ و جوانسازی و لاغری بدن کاربرد دارند.

با توجه به اینکه تمامی کارهای انجام گرفته با دستگاه مزبور روی صفحه مانیتور نمایش داده می‌شوند، امکان خطای اپراتور بسیار کاهش می‌یابد.

تعمیر دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفو اولترا

دارای کارتریج های مختلف با توجه به عملکرد آنکارتریج های آن قادر به ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ شات به ازای هر کارتریج می باشند.
دارای هند پیس، کارتریج و تعداد شات مشابه با دستگاه هایفو دلتا

از انواع دستگاه های نسل جدید هایفو اولترا در جهان می توان به هایفو سه بعدی و چهار بعدی اشاره کرد.

این دستگاه ها دارای مزایا و ویژگی های بالا و فوق العاده ای می باشند که به نوعی تحول عظیمی را در زمینه جوانسازی پوست در عصر حاضر به وجود آورده اند.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها می توان به تعداد لاین های بیشتر انجام شده توسط آنها نسبت به هایفو دو بعدی اشاره کرد،. افزایش تعداد نقاط باعث افزایش سرعت و کاهش زمان انجام پروسه درمان می شود. تفاوت اصلی بین هایفو چهار بعدی و سه بعدی در هندپیس یا دستگاه V Maxویژه ای است که در هایفو چهار بعدی استفاده می شود.

تعمیر دستگاه هایفو دابلو اس , دابلو گلد , دلتا , اولترافورمر

هایفو دابلو گلدهایفو دابلو اسهایفو دلتا

این مدل دستگاههای هایفو چندین سال است که وارد بازار زیبایی کشور ما شده اند و به دلیل به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی متقاضی بالایی دارند. دستگاه هایفو اولترافورمر، دابلو و دلتا به هایفو تک لاین معروف هستند.

به این دلیل که هنگام شات زدن استپ موتور هندپیس هایفو فقط در یک حرکت رفت و برگشتی قادر به شات زدن است. کارتریج دستگاهای هایفو از لحاظ دسته بندی به انواع تک آیسی، دو آیسی و آیسی 24 پایه تقسیم میشوند.

که تعداد شات این کارتریج ها به صورت پیش فرض 10 هزار شات تعیین شده است. این دستگاها کیفیت های متفاوتی دارند که بسته به نوع برد کنترل و برد فرکانسی و پاور دستگاه هایفو تقسیم بندی میشوند.

دستگاهای دلتا علاوه بر هندپیس صورت یک هندپیس واژینال هم دارند که برای جوانسازی واژن استفاده میشود. کارتریج هایفو دلتا و اولترا شبیه هم بوده ولی از لحاظ ورژن دستگاه متفاوت هستند.

دستگاه هایفو دابلو نیز یک هایفو تک لاین است، ولی تفاوتی که با دستگاهای اولترا و دلتا دارد این است که سرعت شات زنی در این دستگاها به نسبت بالاتر بوده. وهندپیس و کارتریج های این دستگاه، از دستگاهای اولترا و دلتا متفاوت میباشد.

تعمیر دستگاه هایفو چهار بعدی

هایفو چهار بعدی

دستگاه هایفو 4D نسل جدیدتر هایفو 3D است که علاوه بر هندپیس صورت، یک هندپیس واژینال اضافه شد است. در این دستگاه سیستم شات زنی تا 12 لاین در هر شات را در بر میگیرد. همانند هایفو 3D دو استپ موتور حرکت پیزو کارتریج را کنترل میکنند.

این دستگاه ها به علت کاربرد خیلی بالایی که در بحث لیفتینگ و جوانسازی صورت و واژینال دارند مورد استقبال بالایی در بین کلینیک ها قرار گرفته اند .

کارتریج هایفو 4D به صورت پیش فرض دارای 20 هزار شات میباشد.

تعمیر دستگاه هایفو هفت بعدی

هایفو هفت بعدی

دستگاه هایفو 7D که به تازگی وارد کشور ما شده است نسل به روزتر هایفوهای تک لاین میباشد.

این دستگاه دارای دو هندپیس کاملا یکسان برای صورت و بدن است که میتوانستند بجای یکی از هندپیس ها از یک هندپیس واژینال استفاده کنند که این از نقاط ضعف دستگاه هایفو 7D میباشد.

تعداد کارتریج هایفو 7D بیشتر است. که علاوه بر کارتریج های 1.5 ،3، 4.5، 8 و 13 کارتریج 2 و 6 mm اضافه شده و تعداد شات پیش فرض در کارتریج های صورت 20 هزار شات و در کارتریج های بادی (بدن) تا 30 هزار شات هم افزایش پیدا کرده است.

این دستگاها با کیفیت های متفاوتی به بازار ارائه شده اند. که این تفاوت بخاطر نوع برد فرکانسی استفاده شده در دستگاه وکیفیت کریستال پیزو در کارتریج میباشد.

تعمیر دستگاه هایفو – شارژ کارتریج

تمام کمپانی ها و سازندگان کارتریج ها، تعداد شات مشخصی را برای کارتریج هایفو در نظر می گیرند. به عنوان مثال، برای هر کارتریج هایفو ۱۰هزار شات تعریف شده است. که نسبت به نوع و کیفیت کارتریج، شما می توانید با توان ۸۰ درصدی از این شات‌ها استفاده کنید.

بیش از نیمی از توانایی شارژ مجدد دستگاه، به نحوه ی کار با آن بستگی دارد. طبق تحقیقات اگر شما همواره و به طور دائم با کارتریج های 4/5 و سطح انرژی 1 ژول کار کنید، با در نظر گفتن ۱۰ هزار شات مجاز، عمر کارتریج دستگاه را تا ۵۰ درصد استفاده کرده اید.

اما اگر سطح انرژی را تا 0/7 ژول کاهش دهیم؛ باز هم در صورت کار مداوم با دستگاه، کارتریج همچنان بعد از اتمام شات مجاز توانایی شارژ مجدد دارد. گرچه احتمالا بعد از شارژ مجدد لازم باشد که سطح انرژی را برای نتیجه ی مطلوب بالاتر ببرید.

تعمیر دستگاه هایفو – کارتریج

وجود آب داخل کارتریج هایفو بسیار مهم است. پس همواره قبل از کار با دستگاه کارتریج را تکان داده و از وجود آب در داخل مخزن مطمعن شوید. یکی از نشانه های کمبود آب داخل کارتریج، سوختگی سطحی بر روی پوست است.

در مناطق گرمسیر تبخیر آب کارتریج بیشتر است، پس اگر در این مناطق زندگی می کنید باید دقت بیشتری داشته باشید.حتما بعد از هر 3 هزار شات نسبت به تعویض اب داخل کارتریج اقدام نمایید و حتما از آب  2بار تقطیر دیونیزه استفاده نمایید.

اگر اپراتور دستگاه کارتریج هایفو هستید حتما از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید، حتما به صورت ماهانه یا هفتگی با تستر پلکسی گلس به چک کردن کارتریج بپردارید.در صورت بروز مشکل حتما با مشاوران ما تماس بگیرید

تعمیر دستگاه هایفو – هندپیس

مجموعه درماتک همچنین تعمیر هندپیس دستگاه هایفو را در دستور کار دارد و میتواند خدمات خود را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. برای راهنمایی بیشتر حتما با مشاوران ما تماس بگیرید