Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه لیزر کندلا

تعمیر دستگاه لیزر کندلا – تهران 1402

درباره دستگاه لیزر کندلا

تعمیر دستگاه لیزر کندلا

تعمیر دستگاه لیزر کندلا از اهمیت بالایی قرار دارد زیرا جزو با کیفیت ترین دستگاه هایی است که امروزه در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر مورد استفاده قرار گرفته می شود.
بسیاری از افرادی که به دنبال حذف موهای زائد با استفاده از لیزر موهای زائد هستند به خوبی می دانند که باید توسط دستگاه لیزر کندلا این درمان را انجام دهند تا بهترین نتیجه را گرفته و بالاترین اثربخشی را داشته باشند .
این دستگاه با استفاده از فرایند پیچیده ای که درون محفظه ای به نام کاواک لیزر الکساندرایت به وجود می آورد اشعه لیزر تولید شده را از طریق فیبر نوری به سر هندپیس رسانده و بر ناحیه تحت درمان می تاباند .

این دستگاه با توجه به کاواکی دارد در اغلب موارد می تواند طول موج ۷۵۵ نانومتر یا همان الکساندرایت را پرتاب کند اما می توان طول موج ۱۰۶۴ نانومتر یا ان دیاگ را نیز اضافه کرد تا بتوان اثربخشی بیشتری داشت .

با توجه به این که خدمات لیزر موهای زائد در ایران مانند دیگر کشور جزو خدمات بسیار پرطرفردار می باشد پس می توان شاهد این باشیم که هر کلینیک زیبایی و یا مرکز لیزری که دستگاه رفع موهای زائد دارد همواره همه ی وقت‌های آن‌ها پر شده است .
برای همین هم است که گارانتی و خدمات دستگاه لیزر کندلا بسیار مهم و حیاتی می باشد .

به دنبال پر طرفردار بودن خدمات لیزر می توانیم شاهد این باشیم که دستگاه هر روز و هر ساعت کار کند که خب این طول عمر دستگاه را کاهش داده و باعث خرابی در قطعات مختلف می شود .
اما اگر دستگاه لیزر کندلا دارید جای هیچگونه نگرانی ای نیست زیرا کارشناسان فنی زبده و مجرب ما توانایی عیب یابی و تعمیر همه‌ی مشکلات در این دستگاه دارند .

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین لیزر های رفع موهای زاید پزشکی است. رایج ترین مشکلاتی که نیاز به تعمیر دستگاه لیزر کندلا را چند برابر می کند، مربوط به خرابی راد لیزر و برد پاور ‌می باشد. البته خرابی لامپ و تعویض آن هم از دیگر مشکلات دستگاه کندلا است.
دلیل خرابی این قطعات را می توانید در عوامل مختلفی از جمله نوسانات برقی جستجو کنید. البته اگر از این دستگاه لیزر پیشرفته به درستی استفاده نکنید و طرز استفاده از آن را ندانید ممکن است به قطعات اصلی دستگاه آسیب جدی وارد کنید.
به منظور جلوگیری از خرابی دستگاه های لیزر شما باید به صورت منظم دستگاه های لیزر را سرویس دوره ای کنید.

تعمیر دستگاه لیزر کندلا به صورت تخصصی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این تعمیر این دستگاه به دست افراد ناشی و مبتدی بیفتد ممکن است به جای تعمیر قطعه اصلی به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد کنند و عملکرد دستگاه را دچار مشکل نمایند.

نکات مهم در تعمیر دستگاه لیزر کندلا

نکات مهم

یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر کندلا است. در حقیقت دستگاه لیزر کندلا زیر مجموعه ای از دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد و تعمیر دستگاه لیزر کندلا از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه به دلیل کیفیت بالا و خدماتی که دستگاه لیزر کندلا ارائه می دهد در بسیاری از مراکز زیبایی و مطب پزشکان و مراکز تخصصی این دستگاه را مشاهده می‌ کنید. چرا که روز به روز به شمار افرادی که تصمیم دارند از این دستگاه به منظور لیزر پوست و مو خود استفاده کنند افزوده می شود.

تعمیر لیزر کندلا کار تخصصی و حساسی است که باید توسط متخصصین که در این زمینه علم و دانش کافی دارند انجام بگیرد. تعمیر دستگاه لیزر کندلا با توجه به نوع مشکل و مدل دستگاه انجام می گیرد.

از عمده ترین ایراد دستگاه لیزر کندلا می توان به از بین رفتن فیبر های نوری و یا شکستن آن ها اشاره کرد. تعمیر این مشکل، با استفاده از لوازم تخصصی و یدکی انجام می شود.

کاواک به عنوان محفظه ای شناخته می شود که ماده اولیه تولید لیزر در این محفظه قرار می گیرد. اگر این قطعه خراب شود باید توسط افرادی که در این زمینه تجربه دارند تعمیر شود.

هزینه تعمیر دستگاه لیزر کندلا

هزینه

هزینه تعمیر دستگاه لیزر کندلا کاملاً بر اساس نوع و شدت خرابی همچنین مدل دستگاه متفاوت است. شما نمی توانید قیمت ثابتی را برای هزینه تعمیر این دستگاه در نظر بگیرید، چرا که مراکز تخصصی تعمیرات دستگاه لیزر کندلا قیمت های مختلفی برای خدمات خود در نظر می گیرند.

همچنین ممکن است شدت خرابی دستگاه شما به قدری باشد که تعمیرکار مجبور شود چندین قطعات دستگاه را تعویض کند بنابراین شما باید علاوه بر پرداخت هزینه ای بابت خدمات، هزینه ای برای خرید قطعات اصل دستگاه پرداخت نمایید. با توجه به این مورد سپردن تعمیر این دستگاه لیزر به فردی شایسته و متخصص اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که آن تعمیرکار متخصص می تواند در کمترین زمان دستگاه لیزر کندلا شما را با کیفیت بسیار بالایی تعمیر نماید.مجموعه درماتک در این زمینه به خوبی میتواند به شما کمک کند.

اجاره دستگاه لیزر کندلا