Scroll Top Home Phone
اجاره دستگاه هایفو

اجاره دستگاه هایفو – تهران 1402

چرا اجاره دستگاه هایفو؟

از آنجا که این دستگاه با قیمت زیادی در بازار موجود است و اجاره دستگاه هایفو به نظر به صرفه تر است زیرا شاید خریداری آن برای دورانی که ابتدای کارتان باشد کمی هزینه بر و سنگین باشد.
درآمد اجاره دستگاه هایفو بسیار بالاست و همین امر باعث می‌شود که برایتان بصرفه باشد و باعث سود دهی شود.
البته فعلا رنت دستگاه هایفو در تهران انجام می‌شود و در کنار نصب رایگان آن تیم میمصا خدمات آموزش رایگان دستگاه را هم برای شما درنظر گرفته است.

پیشنهاد ما به شما این است که در کنار تجهیزات دیگری که دارید حتما با اجاره دستگاه هایفو از خدمات جوانسازی و کلاژنسازی نیز ورودی بگیرید تا بتوانید اعتبار مرکز زیبایی خود را افزایش دهید و در عین حال درآمدزایی خود را نیز افزایش دهید و صد البته نگران هزینه اجاره آن نیز نباشید زیرا بسیار راحت و سریع علاوه بر اینکه هزینه اجاره را تامین می کنید بلکه سودآوری مناسبی را برای شما خواهد داشت که با چند ماه کرایه دستگاه هایفو می توانید یک دستگاه خریداری کنید .

انواع دستگاه ها برای اجاره دستگاه هایفو

اجاره دستگاه هایفو

نحوه تقسیم بندی دستگاه ها برای اجاره

دستگاه‌های هایفو با توجه به ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. برای مثال یک دسته‌بندی این دستگاه‌ها، تقسیم‌بندی آن‌ها بر مبنای قابل حمل بودن یا نبودن‌شان است.

البته باید اشاره کرد که دستگاه‌های قابل حمل در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند و عمده دستگاه‌های موجود در مطب‌ها و کلینیک‌ها از دسته دستگاه‌های هایفوتراپیِ غیرقابل حمل هستند.

چنین ویژگی‌ای باعث می‌شود که اجاره دستگاه هایفو با مشکلاتی روبه‌رو شود؛ وقتی شخصی اقدام به فروش دستگاه هایفو در تهران یا دیگر نقاط کشور می‌کند، اگر دستگاه مدنظرش جزو دستگاه‌های غیر قابل حمل باشد

نیاز دارد که این دستگاه را با امکانات و افراد متعددی به کلینیک خود منتقل کند و در ادامه اگر بخواهد بعد از مدتی مانند یک هفته یا یک ماه، این دستگاه را به شرکتِ اجاره‌دهنده بازگرداند، مشکلات فراوانی را متحمل خواهد شد.

مجموعه درماتک برای حل این مشکلات راه حلی را ارائه میدهد که دیگر نیازی به حمل نقل مجموعه ندارد و تحویل دستگاه برای زمان شروع و پایان به عهده درماتک است و اشخاص به راحتی میتوانند دستگاه را در اختیار داشته باشند.

از جمله عوامل دیگری که در دسته‌بندی این دستگاه‌ها لحاظ می‌شوند باید به فرکانس امواج دستگاه، عمق اثرگذاری‌ آن و همچنین تعداد کارتریج‌های دستگاه نیز اشاره کرد.

انواع کارتریج‌های دستگاه‌های هایفو

دستگاه‌های هایفو پنج نوع کارتریج دارند که سه نوع از آن‌ها برای نواحی صورت به کار می‌روند و دو نوع از آن‌ها نیز برای دیگر نقاط بدن استفاده می‌شوند.

کارتریج ۱.۵ میلی‌متر فرکانسی ۱۰ مگاهرتزی تولید می‌کند و تا ۱.۵ میلی‌متر به عمق پوست نفوذ می‌کند.

شات‌های ساطع شده از این کارتریج روی لایه‌ی اپی‌درم یا روپوست تاثیر می‌گذارند. از این کارتریج برای درمان خطوط و چین‌وچروک‌های ظریف صورت استفاده می‌شود.

کارتریج ۳ میلی‌متری فرکانسی تا ۷ مگاهرتز تولید کرده و میزان نفوذ آن به پوست هم تا ۳ میلی‌متر است.

درم یا لایه میانی پوستِ صورت ناحیه‌ای است که توسط شات‌های این کارتریج تحت تاثیر قرار می‌گیرند. این شات‌ها باعث می‌شوند که رشته‌های کلاژن تحریک شده و بازآرایی شوند.

سفت کردن سطحی پوست، کم شدن چین‌وچروک‌ها و لیفت پوست صورت از کارکردها و مزایای شات‌های ساطع شده از این کارتریج هستند.

درماتک همراه و حامی شما

اجاره دستگاه هایفو - تهران 1402

بسته به تمرکز و حوزه‌ی فعالیت هر کلینیک، استراتژی سرمایه گزاری بر روی تجهیزات مختلف متفاوت است.

اگر تعداد مشتری‌های روزانه‌ی مجموعه‌ی شما هنوز به اندازه‌ای نرسیده است که ارزش خرید یک دستگاه هایفو را داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از خدمات اجاره و رنت مجموعه‌ی درماتک است.

برخی از خدمات اجاره دستگاه هایفو

  • کارتریج‌های با کیفیت
  • اپراتور متخصص با تجربه‌ی انجام بیش از دویست هایفو در سال
  • قیمت مناسب
  • حضور در راس زمان هماهنگ شده
  • تیم فنی پشتیبان
  • این دستگاه تولید شرکت Hironic کره است و دارای گواهی خرید از نماینده‌ی قانونی آن در ایران می‌باشد.
  • آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به تمامی شهرهای کشور
  • انجام بیش از پانصد شات برای هر کیس
  • جهت اطمینان از کیفیت خدمات، هزینه‌ی یک جلسه انجام هایفو برای پزشک به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد

    برای مشاوره تماس بگیرید
    اجاره دستگاه هایفو - تهران 1402

    شرایط اجاره‌های موجود برای تطبیق با نیازهای مختلف و زمینه های مالی تهیه شده است تا اطمینان حاصل کنید که بهترین اجاره دستگاه هایفو خود را دریافت می‌کنید.

    کارشناسان ما درخواست شما را برای دستگاه هایفو اجاره‌ای با توجه به نیاز، سابقه مالی و اعتبار شما بررسی می کنند، خواه اجاره کوتاه مدت یا بلند مدت داشته باشید.

    شرایط و ضوابط اجاره دستگاه هایفو انعطاف پذیر ما به شما امکان می دهد قرارداد خود را در هر مرحله از فعالیت تغییر دهید، مانند تبدیل اجاره به مالکیت یا تعویض دستگاه برای جایگزینی کاملاً جدید.

    ما گزینه های اجاره دستگاه هایفو را به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا سالانه ارائه می دهیم. آیا به دنبال گزینه های مقرون به صرفه هستید؟

    ما از شما به صورت کامل پشتیبانی می‌کنیم. امروز با ما صحبت کنید تا هنگام اجاره لیزرهای زیبایی، بهترین شرایط را دریافت کنید.