Scroll Top Home Phone
تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود – تهران 1402

گذری بر تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود با متمرکز ساختن پرتو های نور لیزر بر فولیکول‌های مو موجب پاکسازی موهای زائد به صورت بلندمدت می‌شود.

لذا تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود و نگهداری و سرویس آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورت خرابی تعمیرات آن باید به دست متخصصین تعمیرات لیزرهای دایود سپرده شود.

دستگاه لیزر دایود از یک ماژول دایود یا همان لیزر بار تشکیل شده و گسیل لیزر را به همراه دارد.

این نوع دستگاه ها به دلیل طول موج 808 نانو متری برای موهای زائد کاربرد دارد که بهترین انتخاب برای پوست هایی با تیپ 3 و 4 می باشد که این برای ما که بازار خاورمیانه را داریم بسیار مناسب است. البته قابل ذکر است که استثنا نیز وجود دارد.

لیزر های دایود در توان های مختلف ماژول لیزر بار در بازار وجود دارند که حداقل توان مناسب جهت نتیجه مناسب از دستگاه ها ۸۰۰ وات اپتیکی و خروجی است که البته هر چه بیشتر باشد بهتر است.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود

تعمیر و سرویس

این دستگاه ها که یکی از محبوب ترین ها در حوزه‌ ی لیزر محسوب می شوند، عموما قیمت بالایی دارند و تعویض آن ها در صورت خرابی و استهلاک اصلا به صرفه نیست.

در نتیجه رغبت به تعمیر دستگاه لیزر دایود در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. اما از طرفی اجناس و قطعات متفرقه و تقلبی نیز در بازار رشد بی رویه ‌ای داشته است و استفاده از این قطعات سبب خسارات جبران ناپذیری به دستگاه می گردد.

فاکتور های زیادی بر روی قیمت و هزینه‌ ی دستگاه های لیزر تاثیر می گذارند، اما موثرترین فاکتور در تعیین هزینه ‌ی تعمیر دستگاه، ظرفیت منبع لیرز یا همان سورس لیزر می باشد.

استفاده از قطعات فیک و تعمیرات ناشیانه، می تواند آسیبی جدی به این منبع وارد کند و دستگاه شما را عملا به وسیله ای ناکارامد و بدون جواب‌دهی تبدیل کند.

لذا اگر با هرگونه مشکلی در عملکرد دستگاه لیزر الکس دایود مواجه شدید، تعمیرات آن را به مراکز معتبر و افراد ماهر بسپارید.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود – دلایل خراب شدن

گاهی عدم استفاده ی اصولی و یا نوسانات ناشی از برق می تواند در عملکرد دستگاه لیزر الکس دایود، اختلال ایجاد کند.

پس در صورت بروز هرگونه مشکلی ابتدا دفترچه‌ی راهنمای دستگاه را بررسی کنید و در صورت عدم رفع مشکل، از استفاده از افراد غیر متخصص بپرهیزید.

این دستگاه ها متشکل از قطعات حساسی هستند که در صورت دست کاری ناشیانه، سبب آسیب جدی به آن می شوند. ِلذا در صورت خرابی، بهترین تصمیم سپردن دستگاه به مراکز تعمیرات تخصصی می‌باشد.

مشکلات رایج خرابی در دستگاه لیزر الکس دایود عبارت است از:

سوختن لیزربار دستگاه لیزر الکس دایود

سوختن لیزربار

گاهی عواملی مانند ورود گرد و غبار در هندپیس دستگاه، ایراد در سیستم کولینگ و سیرکولیشن اب، نوسان ولتاژی و استفاده نکردن از استابلایزر یا UPS مناسب باعث سوختن لیزر بار دستگاه لیزر الکس دایود می شود.

نسبت به نگهداری و تعویض فیلتر ها حتما حساس باشید و از بالارفتن بیش از حد دمای دستگاه لیزر جلوگیری نمایید زیرا برای تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود از اهمیت زیادی برخوردار است.

عدم اتصال دستگاه لیزر الکس دایود به برق

سوختن پاور

این مشکل گاه می تواند راه حلی ساده داشته باشد و گاه متاسفانه به سوختن پاور و پمپ آب دستگاه لیزر دایود منتهی می‌شود.

گاهی ممکن است ولتاژ برق ورودی با دستگاه همخوانی نداشته باشد و یا مشکل فقط قطعی پریز باشد. لذا حتما درباره ی نوسانات ولتاژ مورد نیاز دستگاه دقت کنید.

عدم کارکرد سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الکس دایود

خنک کننده

لیزر الکس دایود نفوذ بیشتری نسبت به دیگر دستگاه های لیزر دارد و به دلیل نفوذ عمیق تر، گرمای بیشتری تولید می کند.

سیستم خنک کننده دستگاه های لیزر الکس دایود، یکی از بخش های اصلی محسوب می شود.

در صورتی که این قسمت با اختلال درعملکرد مواجه شود، نمی توان با دستگاه کار کرد. در این صورت دستگاه را حتما به مراکز تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود بسپارید.

اختلال در فلوی آب دستگاه

ممکن است مایع خنک کننده ی لیزر در تابستان سرعت تبخیر بیشتری داشته باشد. بنابراین در فصول گرم بهتر است این مایع در مخزن تمدید یا تعویض شود تا از گرم شدن بیش از حد هندپیس جلوگیری کند.

حتما از آب 2 یا 3 بار تقطیر دیونیزه و یا محلول BC4 استفاده شود.

اختلال در عملکرد خود لیزربار

اصولا هر دستگاهی عمر و بازه‌ی عملکرد محدودی دارد. دستگاه‌های لیزر الکس دایود متوسط 10 تا 20 میلیون شات عمر دارند.

در صورت تمام شدن این تعداد شات لیزر بار، حتما باید تصمیم به تعویض این قطعه بگیرید. در صورت استفاده ی اضافی به دستگاه و کلاینت آسیب جدی وارد می شود.

بعضی از شرکت ها بجای تعویض کل لیزر بار اقدام به تعویض همان میل بارهای اسیب دیده میکنند و کل لیزر بار را تعویض نمیکنند.

که این کار کاملا غیر اصولی میباشد چون میل بارهای جدید انرژی خروجی و توان مصرفی بالا نسبت با سایر میل بارها دارند واین کار باعث اسیب به سایر میل بارها میگردد و فیدبک خوبی از تراپی کلاینت حاصل نمیشود ونارضایتی مراجعه کننده را به دنبال دارد.

 

برای اجاره دستگاه به لینک زیر مراجعه کنید:

اجاره دستگاه لیزر الکس دایود

خدمات تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه های لیزر از دو بخش نرم‌ افزار و سخت افزار تشکیل می شوند.

اختلال در عملکرد دستگاه ممکن است مربوط به یکی از این دو بخش و یا هر دو بخش باشد. ما در مجموعه درماتک بهترین متخصصان را گرد هم آورده تا بهترین خدمات را برای تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود شما عزیزان عرضه کنیم.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود – عیب یابی

در حوزه ‌ی تعمیرات دستگاه لیزر، اولین و مهمترین گام، عیب یابی و شناخت عامل اختلال است. با عیب یابی دقیق می توان سرعت تعمیر را بالا برد و نسبت به تعویض یا تعمیر قطعات اقدام کرد.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود – کالیبراسیون

این خدمات به تنظیم طول موج، شدت و ضعف تابش نور لیزر و فواصل زمانی تابش نور لیزر در این خدمات تنظیم می‌شود تا شات‌های دستگاه در بهترین و بهینه ترین حالت ممکن استفاده گردد.

کالیبراسیون دستگاه لیزر دایود می تواند کارایی و عمکرد دستگاه را افزایش دهد و بر تاثیرگذاری امواج لیزر نیز تاثیر بگذارد.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود

در صورت بروز هرگونه مشکل هرگز اقدام به تعمیر خودسرانه‌ی دستگاه لیزر الکس دایود نکنید، زیرا کوچکترین بی دقتی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به دستگاه لیزر وارد کند و طول عمر مفید آن را کاهش دهد.

تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود در درماتک

تعمیر

اگر زمان کافی برای سپری کردن پروسه تعمیرات را ندارید با استفاده از متخصصین مجموعه ما میتواند اقدام به تعمیرات دستگاه خود کنید.

مجموعه درماتک با استفاده از معتبر ترین قطعات بهترین خدمات را به شما ارائه میدهد.

درصورت اختلال در دستگاه شما شما میتواتید برای مشاوره رایگان جهت آگاهی از قیمت تعمیرات دستگاه لیزر الکس دایود و تعمیرات تخصصی آن با مشاورین ما تماس بگیرید.