Scroll Top Home Phone
انواع دستگاه هایفو

انواع دستگاه هایفو

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو یک تکنولوژی نوین و پیشرفته است که به منظور انجام درمان های زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود. این دستگاه ها از امواج فرکانس بالا برای انجام ماساژ در عمق پوست استفاده می کنند و باعث بهبود ساختار پوست، افزایش تولید کلاژن و الاستین و کاهش چین و چروک می شوند.
انواع دستگاه هایفو شامل دستگاه هایفو لیفت، دستگاه هایفو بادی و دستگاه هایفو زیبایی می باشند. هرکدام از این دستگاه ها برای انجام تکنولوژی های مختلف مانند لیفتینگ صورت، کاهش سلولیت، تنظیم و اندازه گیری چربی های بدن و غیره استفاده می شوند.
از آنجایی که دستگاه هایفو یک روش غیر جراحی برای جوانسازی و بهبود پوست است، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این تکنولوژی برای بهبود ظاهر و جلوگیری از علایم پیری می باشند. اگر شما نیز به انجام این درمان های زیبایی علاقه دارید، می توانید به مراکز مختلفی مراجعه کنید که این دستگاه ها را در اختیار دارند و از خدمات آنها بهره مند شوید.

دستگاه هایفو لیفتینگ صورت (HIFU)

دستگاه هایفو لیفتینگ صورت (HIFU) یک تکنولوژی پیشرفته برای لیفتینگ و تنظیم کردن پوست صورت بدون نیاز به عمل جراحی است. این مورد از انواع دستگاه هایفو با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا تا عمق لایه های پوست، بافتهای زیرین و عضلات صورت را تنظیم و تقویت می‌کند.

با استفاده از دستگاه HIFU می‌توان پوست را به‌طور قابل ملاحظه‌ای تنظیم کرد، چین و چروک‌های ریز و متوسط را پاره کرد، تنوع و سفتی پوست را افزایش داد و جوانی و تازگی به پوست صورت بازخواهی کرد. این درمان غیر جراحی امن و غیر تهاجمی است و بدون هیچ‌گونه بازدهی یا زمان‌بندی نیاز به ترمیم‌پذیری ندارد.

استفاده از دستگاه HIFU برای لیفتینگ صورت می‌تواند به صورت دستگاه ویژه تحت نظر یک پزشک یا تکنسین تخصصی خدمت داده شود. بهتر است قبل از آغاز هر درمانی با استفاده از این دستگاه با یک حرفه‌ای مشورت و مشاوره کنید تا از تاثیرات و جزئیات دقیق درمان آگاه شوید.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو لیفتینگ بدن (HIFU)

دستگاه هایفو لیفتینگ بدن یک فناوری پیشرفته غیر جراحی است که برای بهبود ظاهر پوست و لیفت کردن ناحیه‌های اندام استفاده می‌شود. این مورد از انواع دستگاه هایفو با استفاده از موج‌های التراسونیک (فراصوت) به لایه‌های پوستی عمیق‌تر نفوذ کرده و با فعال‌سازی تولید کلاژن و الاستین، پوست را تنظیم می‌کند و از حالت افتادگی کمک می‌کند.

این فرآیند به نحوی انجام می‌شود که پوست بدون هیچ خراشی تنظیم می‌شود و باعث می‌شود که پوست فرودرفته و لیفت نشده‌ی بدن شما تا حد زیادی بهبود یابد. این روش معمولاً برای لیفت کردن ناحیه‌هایی مانند صورت، گردن، بازوها، شکم و ران‌ها استفاده می‌شود.

هایفو لیفتینگ بدن یک روش غیر جراحی است و به طور کلی برای افرادی که نمی‌خواهند زیر چاقو بروند یا دوره بهبودی بلندی را تحمل نخواهند کرد، مناسب است. این روش تا حد زیادی با ورم، درد و خطر عفونت در مقایسه با روش‌های جراحی سنتی که برای لیفت کردن بدن و صورت استفاده می‌شود، مواجه نخواهد بود.

دستگاه هایفو ضد چین و چروک (HIFU)

دستگاه هایفو ضد چین و چروک (HIFU) یک فناوری پیشرفته است که برای درمان چروک و چین های پوست استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از امواج زیرزمینی فوکوس شده بر روی لایه های عمیق پوست، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. این فرآیند باعث بهبود ساختار پوست و کاهش ظاهر چین و چروک ها می شود.

استفاده از این مورد از انواع دستگاه هایفو غیر جراحی است و به عنوان یک جایگزین برای جراحی های زیبایی مانند لیفت صورت استفاده می شود. این روش برای انواع پوست مناسب است و معمولاً نیاز به تحریکهای تکراری ندارد.

اما قبل از استفاده از دستگاه هایفو، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش درمانی برای شما تعیین شود.

دستگاه هایفو ضد چربی و لاغری (HIFU)

دستگاه هایفو ضد چربی و لاغری (HIFU) یک فناوری جدید و موثر در زمینه کاهش چربی و لاغری بدن می‌باشد. این دستگاه با استفاده از امواج فوکوس شده التراسونیک (HIFU)، به تخریب سلول‌های چربی زیر پوست می‌پردازد و باعث تنگ‌تر شدن بافت و کاهش ضخامت چربی می‌شود.

نحوه عملکرد دقیق این مورد از انواع دستگاه هایفو عبارت است از تولید امواج صوتی با فرکانس بالا که به اندازه کافی قدرتمند هستند تا به سلول‌های چربی در عمق پوست نفوذ کرده و آن‌ها را تخریب کنند، اما بدون تأثیر بر بافت پوستی سطحی. این روش درمانی غیرجراحی و غیرتهاجمی بوده و معمولاً برای کاهش چربی‌های موضعی مانند شکم، باسن، ران و بازوها استفاده می‌شود.

به طور کلی، دستگاه هایفو ضد چربی و لاغری به عنوان یک گزینه موثر برای افرادی که می‌خواهند بهبود ظاهر خود و کاهش وزن موضعی داشته باشند، توصیه می‌شود. اما قبل از استفاده از این دستگاه، بهتر است با پزشک مشورت کرده و نکات مربوط به سلامت خود را مورد بررسی قرار دهید.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو پوست درمانی (HIFU)

تکنولوژی هایفو پوست درمانی (HIFU) یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که برای بهبود تنظیم و لیفتینگ پوست استفاده می شود. این دستگاه ها از امواج فوکوس شده التراسونیک برای تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست استفاده می کنند. این فرایند به تغییر شکل سلول‌های پوست و افزایش الاستیسیته پوست منجر می شود، که در نتیجه بهبود لطافت، تنظیم و پیچیدگی پوست می شود.

استفاده از دستگاه هایفو پوست درمانی معمولاً برای درمان چین و چروک صورت، لیفتینگ و تنظیم پوست صورت و گردن، تنظیم و لیفتینگ پوست بدن، و کاهش چربی محلی بدن استفاده می شود. این روش معمولاً برای افرادی که ترجیح می دهند از روش های غیر جراحی برای بهبود ظاهر پوست خود استفاده کنند، مناسب است. اما بمبابایش ساید افکت های موقت نظیر قرمزی، تورم، کبودی و درد قابل توجه شده است. قبل از تصمیم گیری برای استفاده از این تکنولوژی، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

 

بهترین دستگاه های هایفو

دستگاه هایفو الکساندرایت

دستگاه هایفو الکساندرایت یکی از انواع دستگاه هایفو است که به عنوان یکی از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه حذف موهای زائد و لیفت صورت شناخته می شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزر الکساندرایت قادر است موهای زائد را به طور دقیق و بدون صدمه به پوست حذف کند. همچنین این دستگاه قابلیت درمان لکه های پیگمانتی و ترک های پوستی نیز دارد. استفاده از دستگاه هایفو الکساندرایت برای رسیدن به پوستی صاف و بدون موهای زائد و انجام روش های لیفت صورت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

دستگاه هایفو آبلِرا

دستگاه هایفو آبلِرا یک دستگاه ماساژ و آبگرم کننده است که برای استراحت و آرامش عضلات بکار می‌رود. این مورد از انواع دستگاه هایفو با استفاده از موج‌های فرکانس بالا بر روی عضلات تاثیر می‌گذارد و باعث کاهش درد و تسکین موثر از خستگی عضلات می‌شود. از دیگر مزایای دستگاه هایفو آبلِرا می‌توان به افزایش گردش خون، کاهش التهابات و ارتقای احساس راحتی و آرامش اشاره کرد.

دستگاه هایفو اسمارتلیپو

دستگاه هایفو اسمارتلیپو یک دستگاه پوستی غیر جراحی است که برای کاهش چربی های سطحی و تنگی پوست استفاده می شود. این مورد از انواع دستگاه هایفو از تکنولوژی هایفو و لیپولیز استفاده می کند تا با استفاده از امواج فرکانس بالا چربی های زیر پوستی را تخریب کرده و از بین ببرد. این روش بدون جراحی و بدون زمان بازیابی طولانی انجام می شود و به عنوان یک روش کاهش و از بین بردن چربی های محلی و تنگی پوست در نواحی مختلف بدن شناخته می شود.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو آلتراشیپ

دستگاه هایفو آلتراسونیک یا هایفو آلتراشیپ یک دستگاه زیبایی است که برای انجام فرآیند آلتراشیپ استفاده می شود. این دستگاه از امواج فراصوتی برای شکستن چربی های زیر پوستی و لایه های پوست مرده استفاده می کند، بدون نیاز به جراحی یا زمان بازیابی طولانی. این روش بهبود قابل ملاحظه‎ای در ظاهر پوست ایجاد می کند و به عنوان یک روش غیرقابل تحمل برای افزایش کوچکترهای صورت و تن استفاده می شود.

دستگاه هایفو اوال

این مورد از انواع دستگاه هایفو یک تکنولوژی غیر جراحی برای جوانسازی پوست و درمان چین و چروک صورت است. این دستگاه از امواج فوق الصوت برای انتقال حرارت و انرژی به لایه های عمیق پوست استفاده می کند، که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود و باعث تقویت و جوانسازی پوست می شود. این دستگاه معمولا توسط پزشکان و تکنسین های زیبایی استفاده می شود و نیاز به تزریقات یا جراحی ندارد.

دستگاه هایفو تریتمنت

مورد بعدی از انواع دستگاه هایفو یک فناوری جدید و موثر در زمینه درمان و زیبایی پوست است. این دستگاه هایفو از امواج فوکوس شده اولتراسونیک برای بهبود مشکلات پوستی مانند چین و چروک، پفی یا آبریزش پوست، جوش و جوشکاری و غیره استفاده می‌کند. این تکنولوژی تاثیرات قابل ملاحظه‌ای بر روی تنظیم و تجدید سلول‌های پوستی دارد و بهبودی به مرابطه پوست ارائه می‌دهد. هایفو تریتمنت به عنوان یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای جوان سازی و بهبودی پوست بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دستگاه هایفو لیژن

دستگاه هایفو لیژن یک تکنولوژی پیشرفته در زمینه زیبایی و لیزر است که برای از بین بردن مو های زائد، کاهش چین و چروک صورت، تنظیم رنگ پوست، بهبود پوست های چرب و جوش دار، اصلاح اندازه مناطق بزرگ پوست و کاهش سلولیت و لاغری استفاده می شود. این مورد از انواع دستگاه هایفو با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، بهبود و به حالت تنظیم درآوردن پوست و بازسازی بافت پوست کمک می کند.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو نورو

دستگاه هایفو نورو یک دستگاه که با استفاده از فناوری هایفوسایک است. این دستگاه قدرت تلاش با فوکوسکردن امواج الکترومغناطیسی بر روی بافت هدف از موارد دیگر استفاده دستگاه هایفو نورو می‌توان به تنش و دردهای عضلانی، تسکین درد عضلانی، تسکین درد ستون فقرات و درمان زانوی ڲرق متعدد استفاده می‌شود.

دستگاه هایفو ساندیترا

دستگاه هایفو ساندیترا یک وسیله پوست درمانی غیر تهاجمی است که از امواج فوق صوت برای بهبود ظاهر پوست استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از دیسپرزرها و ترکیبات آماده شده برای نفوذ عمیق تر و بهبود جذب توسط پوست اثرات موثرتری بر روی آن خواهد داشت. این فرایند به افزایش تولید کلاژن، پرکردن چین و چروک‌های پوست، درمان لکه‌های پوستی و بهبود تغذیه پوست کمک می‌کند.

دستگاه هایفو لیپوسونیک

آخرین مورد از انواع دستگاه هایفو یک نوع تکنولوژی غیر جراحی است که برای کاهش چربی و تناسب اندام استفاده می شود. این دستگاه از امواج فرکانس بالا (هایفو) برای تخریب سلول های چربی در لایه های پایین پوست استفاده می کند و بدون نیاز به جراحی یا تزریق مواد شیمیایی به دست آوردن اندام مورد نظر کمک می کند.

هایفو لیپوسونیک با فرکانس بالا بر روی ناحیه مورد نظر اعمال می شود و موجب انتقال حرارت به سلول های چربی می شود تا این سلول ها تخریب شوند و بلافاصله بعد از این فرآیند، سلول های چربی توسط بدن جذب و از بین برده می شوند.

از مزایای دستگاه هایفو لیپوسونیک می توان به عدم نیاز به جراحی، عدم ترک خوردگی یا خونریزی، کاهش چربی و تناسب اندام اشاره کرد. اما بمدت مقتصد نباید از این دستگاه استفاده کرد و با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.